Kızım hasta olmuştu burun akıntısı falan vardı ilk iki gün kendi isteği ile emziği almak istemedi ve o şekilde uyudu bende hazır fırsat bulmuşken komple keseyim dedim diğer günlerde emzik vermedim birkaç kez emziği sordu ama emzik yok bitti gibi şeyler dedim ve kabul etti gibi zaten huysuzdu hastalıktan dolayı bu yüzden uykuya dalış süreleri bir tık uzadı ve gecede kalktı iyileşeli bir hafta kadar oluyor herhalde ve emziği bırakalı da 19 gün oldu ama bu süreç içerisinde gündüzler neyse de katalanılabilir ama geceleri … gecenin bir yarısı uyanıp resmen hıçkırarak ağlıyor sürekli anne anne anne diyor sakinleştirmek bile zorlaşmaya başladı bu süreç ne zaman biter daha ne kadar devam eder yaşayan tecrübe eden varsa tavsiye verebilir mi lütfen geceleri ne yapabilirim artık tahammül seviyem kalmadı çünkü ha bu arada emziği bırakmadan öncede zaten sadece uykuya geçişte veriyordum gün içinde vermiyordum