ezgiii12490 benimki 6 aylıkken düştü tabi ilk cocuk ve tecrübe sıfır pijamalarla koştuk hastaneye tomografi çekildi hiç birsey yoktu çok şükür. Siz 10 saat gözlemlemişsiniz ters giden birseyler yoksa sorun çıkacağını düşünmüyorum ama şuan içiniz içinizi yiyor bunuda biliyorum takibinde olduğunuz bir doktorunuz varsa ona mesaj atarak veya arayarak durumu anlatın en azından bilir kişiden alacağınız cevap içinizi rahatlatır çok geçmiş olsun.