seymackk merhaba anneler oğlum 11 aylık ve biz hala ek gıda savaşı veriyoruz gündüz karnını doyuramadığı içinde gece en geç 2 saatte bir uyanarak biberon istiyor onuda 2 ölçek içip geri uyuyor bu durumdan nasıl kurtulabiliriz fikri olan varmı
sibeldogu seymackk gün içerisinde mamasını azaltın ıyıce acıkmasına musade edin en sevdiği yemeği sunmakla başlayın aynı sorunu bende yaşamıştım az kalmış 12-13-14. aydan sonrada gece beslenmesini kesin düzene hem yemesi hem uykusu girecektir
seymackk sibeldogu ablası inatla yemiyor valla gün içinde çeşit çeşit yapıp yedirmeye çalışıyorum bu sefer ağlamaya başlıyor bende yoruldum artık acaba önce gece beslenmesini kesmeye niyetlensem kilo alımı vs azalır mı gündüz yemeyen çocuk gecede yemese durumlar sarpasarar mı
sibeldogu seymackk bebeğinizin suan gece kalkması tamamen alışkanlık 2. Ölçek içmesindende belli 6. Aydan sonra gece beslenmesine ihtiyaç duymazlar benm oğlum şuan 1.5 yaşında sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende çok zorlanmiştım ama şukur zorlu sürecin ardından düzen tutturduk
seymackk sibeldogu ne mutlu size sizin adınıza çok sevindim darısı başıma bizede gündüz savaşlarımızda başarılar o zaman :) teşekkür ederim fikir sunduğunuz için