ecmelinannesi37 Arkadaşlar kızım sakin kendi halindeydi son 2 haftadır aşırı öfke,yemek yememe,herşeyden sıkılıp huzursuz olma,habire kucak isteme yani bir dakika durmuyor 11 aylık kızım bu arada.Acaba 1 yaş sendromu mu yaşıyor 😣😣😣
araskusum ecmelinannesi37 bizde de şu vardı kucak isteyip kucağa çıkınca ağlayıp, yere bırakılınca yeniden kucak için ağlama döngüsü 😂 sanırım yerde olmak ama yeri basmamak istiyordu hala çözemiyorum çok şükür atlattık eskisi kadar yapmıyor 😂