rumeysa_shbs 21 ay oldu taktıralı memnunum kayma olmadı olmazda zaten kolda doğum doktorum taktı Ekstra korunmaya taktığı anda bile gerek yok ben korunmadımda 3100 eczaneden alıp doktoruma taktırdım güncel fiyatını bilmiyorum…acısı takılırken asla yok hatta 0 acı…kilo yapmadı adet olayını bilemiyorum ben 2 yıl boyunca doğumlarımdan sonra adet olamıyorum kesik kesik oluyorum… Koruması 3 yıl ,3 yıl sonra çıkartıp yeniden taktırıyorsun