Arkadaşlar oğlum 20 ay 18 günlük yani neredeyse 21 aylık . 1 ay kadar olacak gece beslenmesini kestik çok kolay adapte oldu 1 hafta içinde alıştı sabaha kadar neredeyse deliksiz uyuyordu . Ama şu 3 gündür geceleri saçma sapan bir uyku durumu var . Uyurken bir anda kalkıp oturuyor gözleri kapalı otururken uyuyor . Kalkıyor kendini bir oraya bir buraya atıyor . Uyanıyor 1-2 saat uyumuyor . Mesela şu an ayağımda sallıyorum uykuya dönmesi için . Yarım saattir oradan oraya atıyor kendini bir türlü dalamıyor. Bu aylarda olup uyku sorunu yaşayan var mı? Yoksa farklı bir derdi mi var çözemedim