Merhaba,
20 aylık bebeğim var işimden istifa etmek durumunda kaldım bakacak kimse yok ve zor bir çocuk. Tek maaşla da çok zor olmaya başladı. Evden neler yapabilirim? Fikir verebilir misiniz? 6 yıllık iş geçmişim var devlet dairesinde çalıştım. Üniversite mezunuyum. Neler yapabilirim?