Kızlar oğlum 2.5 yaşında 2 gün önce gece yarısı birden çok kötü şekilde kustu bizim yanımızdaudı heryer battı yarım saat sonra tekrar uyanıp kustu birkaç saat sonra yine yine kustu gündüz de görümceme gittik orda uyudu yatağa götürdük aynı şekilde ağız dolusu kustu 2 defa üst üste şimdi yine tam uykuya daldı ve kustu baya kötü şekilde içi boşaldı resmen tamamen çok şükğr baika problemi yok (ateş halsizlik vs )sadece bu kusma var bide iştahı yok bu neyden olabilir midesinimi üşüttü yoksa baika bişeymi