Benim bebeğim de aynı. 15 aylık oldu. Gece gündüz azıcık uyuyor. Geceleri 10-15 kere uyandığı oluyor. Yeni doğduğunda da hiç uyumazdı ana kucağında sallayarak uyumaya alıştı. Yatağında da uyumuyor. Çok üzülüyorum . Dün gece doğru düzgün uyumadı bugün bütün günü çok yorgun geçirdi. Akşam banyo yaptırdım pijamasını giydirdim. Dua açtım . Uyuttum.1 saat sonra uyandı. Artık çok yoruldum , uykuları düzelsin istiyorum. Ben de kendime sürekli bu soruyu soruyorum neyi yanlış yaptım diye