AlinaSaree Kızlar sezeryan sonrası yani 40 çıktıktan sonra ağda yaptıran var mı. Ne kadar zaman sonra yaptırdınuz. 32 günlük olduk ve çok rahatsız oluyorum artık
askbebegimmbenim AlinaSaree ben 40 im bitti kanamam kesildi hemen yaptırdım doğumdan 1 gün önce de hisseder gibi agdaya gitmiştim sezeryan olacağımı bilmiyordum. 40 imdan sonra hemen gittim acı falan olmadı bende yorumlara şaşırdım şuan 🫣
ascicek AlinaSaree ben doğumdan sonra kanamam bittikten sonra hemen gitmiştim sezeryan yerine biraz dikkat etmen gerekiyor sadece alan kişinin hassas davrandığı sürece sıkıntı olmaz
kardelen1209 AlinaSaree Ben yaptirmistim sezaryen yerimi almadi sadece geri kalanda hic bi problem olmadi zaten
ChatGPTanne_ AlinaSaree bende hemen kırkım çıktı gidip yaptım acı falan hissetmedim dikişiöin olduğu bölgede kılım yoktu tek tük vardı olanı da kullandığı ağda beziyle nazikçe çekti ya da cımbızlayıp almıştı