Mmmirraaa hiç vicdan yapmayın bence, herkesin süreci kendine özel. Cokta güzem bi süre emzirmişsiniz. Ben 1 yaşında bırakmayı düşünüyorum şimdi siz 19 aylıkken bıraktınız diye benimde vicdan yapmam gerek öyleyse, hayır yapmıyorum cünki bu benim sürecim benim kararım, o yüzden kendinizi hiç üzmeyin bence.