melikeurasinceli cennetkusum16 nasıl alıştınız. Bebek zorlandı mı. Siz zorlandınız mı. Etrafımda hiç çalışan bebeğini bırakan anne yok o yüzden çok fikire ihtiyacım oluyor
cennetkusum16 melikeurasinceli canım ben bıraktığımda 2 aylıktı henüz hicbiseyin farkında değildi zorlanmadık o yüzden şuan bieakamazdim
melikeurasinceli bloommom aynı şekilde düşünüyordum ama günler kısaldıkça hiç öyle olmuyormuş. Asla dramatize edemem mutlu anne mutlu bebek diyordum ama bana düşkünlüğünü gördükçe nasıl bakacaklar beni özleyecek nasıl sakinleşecek diye düşünüyorum
melikeurasinceli cennetkusum16 bizde işe başladığımda 10 aylık olacak işte çoğu şeyin farkında zaten. Evde bile bazen odadan odaya geçeyim sesimi duymasın feryat figan ayrılık kaygısı da yüklenmiş vaziyette
cennetkusum16 melikeurasinceli malesef bizimkide şuan 10 aylık. Şuan baslasaydim hayatta birakamazdim zorlanirdim Allah yardımcıniz olsun
busrasya23 melikeurasinceli evet babası dahil kimse anneleri kadar iyi bakamaz bazı mecburiyetler çok zor 😞
VahsiKelebek_ busrasya23 çok erken bebeğinizin size çok ihtiyacı var ben olsam asla gitmezdim. İki kuruş az olsun bebeğim buyuyene kadar benimle olsun. 9-10 ay ne bileyim 1 yaş üstü neyse de 3 ay çok küçük fikrimce
busrasya23 VahsiKelebek_ inan ben de erken başlamak istemiyorum ama birsürü borcumuz var gitmek zorundayım borçlar olmasa neyse de borçlar olunca mecburum
busrasya23 melikeurasinceli lansinoh aldı tek onu da dediğim gibi az uğraşmadık ya çok zor biberon almayan bebeğe biberon alıştırmak ben ilk günler sütüm yoktu o zamanlar bile şırıngada memede verdim hastanede bile vermedim ama şimdi mecbur kalınca çocuğu zorlaya zorlaya zor bela alıştırdım