motherthea
Benim babam da kanserdi,ölmeden bir gün evvel yoğun bakıma girmiştim,ona yanında olduğumu söylemiştim..Ben de en küçük çocuğuyum babamın 7 yıl oldu vefat edeli.
Çook uzun zaman o son gördüğüm anın travması ile yaşadım,hala yaşıyorum.
Acınız çok çok taze, üzerinden biraz zaman geçince acınız hafifleyecek,geçecek demiyorum ,buna inanmazsınız zaten..Günlük hayata devam edebilme ve babanızı acı ile değil özlem ile,sevgi ile hatırlama gücünü bulacaksınız içinizde.
O zaman rüyanıza gelecek işte .❤️