efnanbusra 8.aylık oldu bebeğim ilk günlerim hep böyleydi,bende buraya yazmıştım. Alışıyoruz gün geçtikçe ilk zamanlar çok zordu evliliğim çok etkilendi ama toparlıyoruz minik bebeğinizin tadını çıkarın çok hızlı büyüyorlar,kendinize de çok iyi bakın doğum sonrası ben kendimi çok ihmal ettim iyileşme sürecimi geciktirdi,psikolojik olarak rahatladığım evre herkesi evden gönderip dizi açıyordum önüme hurma işte süt yapan ne varsa dizip bebek emzirip onları yiyordum bu biraz iyi gelmişti,ve eğer yakınınız aileniz vs varsa onlarıda sık sık çağırın iyi geliyor