Merhaba oğlumda sık sık hırıltı ve öksürük oluyor bu yüzden çocuk doktoru alerji bölümüne yönlendirmişti kan falan aldılar doktor baktı alerji oranları düşük dedi ama yine de bu ilacı verdi Bağışıklığı düşükmüş sanırım koruyucu olarak verdi. Hatta rapor falan çıkarttırdı yaza kadar kullan dedi. Ama alerjisi madem yoksa niye verdi bunu anlamadım alerjisi olmadığı halde kullanan anneler var mı ? Bir de bu ara gece sık sık uyanmaya başladı zor dalıyor baktım bu ilacın yan etkilerinden biri de bunlarmış böyle olunca da hiç kullanmak istemedim