Mygirlmybaby sinir boşalması yaşamışsınız belki hayatınızda başka faktörler de vardır böyle olmasına sebep olan, ilk çocuğunuza sarılın, özür dileyin, seni çok seviyorum deyin bolca… ikinci çocuğunuzun temel ihtiyaçlarını aksatmayın tabii ki ama sevgi odağınız ikisi yan yanayken ilk çocuğunuzda olsun. Daha çok oyun oynamaya çalışın ve ilgi eksikliğinizin kardeş sebebiyle olduğunu çaktırmayın. “Kardeşin uyuyor ses çıkarma, kardeşinle ilgileniyorum yanına gelemem vb.” cümleler çocuğu kardeşine karşı hırslandırır. “Annecim şuan bir işim var hemen geleceğim” gibi dönüştürebilirsiniz. Hepimizin inişli çıkışlı dönemi var ve olacak, Rabbim kolaylık versin, büyüdükçe düzelecek inşallah güzel anne sen yüreğini ferah tut. 2 buçuk yaşındaki kızınız şuan zarar vermenin sonuçlarını bilemez o yüzden ona kızmayın bolca sarılın ama kardeşiyle de yalnız bırakmayın olur mu?