irem066 göz muayenesi önemli. Biz 12 aylıkken ki kontrol de ufak bir astigmatı olduğunu fark ettik şuan 3 buçuk yaşında ondan beridir doktoru belirli aralıklarla çağırıyor. Çok aşırı zor bir yanı yok. Doktorumuz damla damlatıp 1 saat sonra odama gelin ölçüm alcaz diyor. Saatimiz dolunca gidiyoruz fotoğraf makinesine benzer içerisinde renkli birşeyler görünüyor çizgi film gibi,çocuk ona bakarken fotoğrafını çekiyor ve ölçüsü orda yazıyor.