fatmanurerarslan İki bebek arası kaç yaş olmalı sizce ? Ben 3 yaş olsun istiyorum aralarında sizce mantıklı mı ? Mantıksız mı 2,5 yaş da olabilir aslında… arkadaş gibi olsunlar çok istiyorum
Birdunyabircennetannesi fatmanurerarslan 3.5 yaşında 2 ve 3 yaş sendromunu görünce hiç istemiyor insan😅 Bilmiyorum ben düşünemiyorum Ara sıra geliyorlar gidiyorlar
bikahveicelimmi fatmanurerarslan her ihtiyaciniz oldugunda yardima kosabilcek biri varsa bence yas farki ne kadar az olursa o kadar iyi. Ama yoksa 4-5 yas idealdir :)
zeliha631_ Birdunyabircennetannesi kızım 3 yaşında oğlum 4 aylik .kizimin 3 yaş snedoeumuyla başa cıkılmıyor kafayi yedim yiyeli hic durmuyor allahi…bu konuda size katılıyorum
ebrumiragok benim biri 2 yaşında diğeri 4 aylık beraber büyüyorlar ama gelin birde bana sorun insan yetişemiyor gerçekten en az 2.5 3 yaş olmalı bence
adaal fatmanurerarslan her yaşın zorluğu olacaktır şüphesiz. Ama 3 yaş ilk çocuğunuz çok huysuz degılse çok da korkulacak gibi değil zamanla alışıyorsun :) getir götürünü yapıyor. Kıskanclık olmadı ıse kardesıne karşı tek zorluğu büyük olanın tam oyun aktıvıtte zamanları olduğundan fazlaca yorulursunuz kreşe verırsenız o konuda da gunnıcerısinde rahatlarsınız:)
Premseskolar fatmanurerarslan 3 yasında ve 5 yasında kızlarım var nasl büyüytym destan olur kimseye tavsiye etmiyorm aralarındaki yas 5 flan olmalı
evlatkokusucennetkokusu fatmanurerarslan Kesin 5 diyorum tecrübeyle sabit ❤️ kızım 5 buçuk yaşında iken bebeğim oldu ve kızım çok güzel bir abla oldu 🌹
aura_meselesi_bu_sekerim fatmanurerarslan benim tek ama ben ara vermedim Galiba kendi icimde tamamen konuyu kapattim 😅🥲
Birisimiki fatmanurerarslan bence 3.5 yaş olmalı. Bende bugun öğrendim hamile olduğumu. Kızım 3 yaşında.
jap fatmanurerarslan benimkilerin arasında yaklaşık 4yaş var. Ben büyük kızımın biraz kendi işini görmesini istedim kardeş için. Tuvalete gidebilsin üzerini değiştirebilsin dolaptan istediği bişeyi alabilsin vs.
serifelm fatmanurerarslan oğlum 16 aylık biz 2. Yi istiyoruz kısmet olursa bende araları 2 yaş olsun istiyorum arkadaş olmaları birbirlerini anlamaları için evet ilk başlar çok ama çok zor olabilecek bunun bilincindeyim 🫠 Ama her zorluk eninde sonunda geçecek öyle ya da böyle . Daha ileri zaman da olsa rahata çok alışmış olucam başa sarıcam yeniden