Kızlar 3 aylık bebeğim var. Ben iki gündür diyet yapmaya başladım. Bir sayfa da emziren bir anne diyetisyenin dediklerini yazmış ona uymaya çalışıyorum. Sabahları 2 yumurta, peynir, zeytin, 1 dilim buğday ekmek, 2 tatlı kaşığı tahin 1 tatlı kaşığı pekmez, yeşillik vs… Ara öğünde dut kurusu içiyorum bunu sürekli içiyordum zaten kendim ara öğüne ekledim.. öğle havuç tarator içine bir avuç dereotu koyuyorum yiyorum ara öğünde kuruyemiş yiyorum.. akşam ise bir kase çorba, 1 dilim ekmek, tavuk yada köfte.. yada sebze yemeği olarak yiyeceğim azar azar.. ve günde 4 litre su içiyorum bunu hamileyken de içiyordum emzirirken de devam ettiriyorum su süt yapar denildiği için…. Bu şekilde yemem de sıkıntı olur mu sütüm azalır mı tereddüt ediyorum.
Normalde çok abur cubur tüketen biriyim şu son zamanlar da canim aşırı tatlı, cips, bisküvi vs istiyordu ve göbeğim de gitmedi. İkinci doğumum bu. İlkinde hemen kilo vermiştim ve göbeğim az vardı bunda tam tersi sadece 10 kilo gitti ve göbek duruyor bu durum aşırı rahatsız ediyor 🤷🏻♀️