Ee011 ben ilk zamanlarinda aldım 30 bine 2600 organizasyon ücreti ödedim. Ödeyeceğiniz miktara göre sizi gruba aliyolar ben 120 kişilik gruptaydim. 160 200 falan cikiyo. Siz aylık ben şu kadar odeyebilirim diyosunuz onlar ayarliyorlar. Atıyorum 700 bine en az aylık 3000 ödeyebilirsin diyorlar üstüne çıkmak sizin karariniz. Ücrete göre organizasyon ücreti ayarlaniyo yüzde kacı tam bilmiyorim şuan. Organizasyon ücretini taksitle verebiliyorsunuz direkte verebilirsiniz. İlk aydan kuraya katilabiliyosunuz. Atıyorum ilk ay kurada isminiz çıktı, organizasyon ucretini ay ay ödeyip sonrasında da almak istediğiniz ucretin % 3 yada 5 iydi sanırım o kısmı da taksite uygun şekilde, yani bı anda veremiyosunuz (ön ödeme yapmadiysan atıyorum 50bin ön ödeme yapabiliyosun ) o şekilde oduyosunuz toplam 10 ay gibi bişey olmustu. Mesela örnek veriyorum, diyo ki hic çıkmadın kurada 24 ayda kesin teslim diyo. Sonrasında kurada ciktin yada ayı doldurdun, Evrak istiyorlar sizden onları tamamladıktan sonra aracınızı bulmanızı istiyolar sonrasında da noterde parayı hesabiniza gönderiyorlar satış işlemi yapiliyo. Benim zamanimda Başka para verilmiyodu. Babamda 2 3 sene once aldı bir kaç prosedür degismis noter ücreti ipotek ücreti size yansiyormus. Benim ilk ayda kurada ismim cikmisti ama babam 1 buçuk sene bekledi. Benden öncesinde sadece organizasyon ücretinin ilk taksitoni almislardi. Babamdan organizasyon ücretinin %30unu almışlar sanirim pek hakim değilim yenisine ama aşağı yukarı bu sekilde