Herkese merhaba,
7 ay 19 günlük bir bebeğim var. Doğduğundan beri tek desteği emzik, hiç sallamadım ya da emerek uyutmadım, arasıra pışpışlıyorum ama çoğu zaman kendi kendind uykuya dalıyor. Son 1-1,5 aydır gece uykularında ağlamaya başladı. Bazen öyle bir ağlıyor ki hiç bir şekilde sakinleştiremiyorum, kucağıma alıyorum emzik veriyorum ama sakinleşmiyor, bende mecbur uyandırmak zorunda kalıyorum. Uyanınca ağlaması kesiliyor bazen huzursuzluğu devam edebiliyor ama. Bu ağlamaları gece 12den sonra başlıyor ve hemen hemen sabaha kadar sürüyor. Ne yapacağımı bilemez haldeyim çok yoruldum sürekli kucağıma almak zorunda kalıyorum. Başına böyle birşey gelen ya da ne yapılması gerektiğini bilen birileri var mı??