meryembrl ben de biberon+emzirme olarak gidiyorum, 5 aylık oldu henüz meme reddi yapmadı aventle. Ama bebekten bebeğe değişiyormuş bu. Sagimla beslemek gerçekten zor. 40 gün o yüzden önemli bence, 40im çıkınca benim baya düzenim oturmuştu, yaralarım geçmişti. Siz de pes etmeyin emzirmeye devam edin, gümüş kapak kesinlkle kullanın. Alamıyorsanız hakiki zeytinyağı, kantaron hatta çok yara varsa evicap e vitamini öneriyorlar, hızlıca iyilestiriyormus. Ama meme ucu bu düzene alismazsa her emzirmeye zorlanacak zaten :( sağ göğsüm çok acıyordu ilk haftalar, ağlaya ağlaya emziriyordum memeyi birakmaisn diye :( bir de bebeğin tükürüğünün meme ucuna değmesi lazımmış ki neye ihtiyacı varsa o içerikte süt üretelim. O yüzden en iyi antibiyotik anne sütü diyorlar, şifa kaynağı ❤️ ama nerde gerekli olduğunu bilmesi gerek :) eczaneden e vitaminini alın, kantaronla beraber kullanın, çok sütünüz var ve canınız açıyorsa da makinayla değil elle sagın ki hiperlaktasyona da neden olabilir o şekilde bilinçsiz sagim