15 aylık kızım yeni degil aylardir böyle.bütun bebeklermi böyle gerckten merak ediyorum.asla istemiyor bezini degistreyim resmen kabus oluyor.zar zor eline biseyler verip oyaliyorum(oyalanirsa)gercekten kabus oldu artık napcagmi sasırdim🥲normal mi bu durum