Kızlar kuzenimin kızı 3 e yaklaşıyor yazın tuvalet öğretimine başlayacak yeni yeni kuru kalkmalara başladı falan ama birkaç kez teklif ettiğinde çocuğu istemedi ne kadar sürer ne zaman alışırda kreşe başlar ( çünkü bazı doktorlardan hayatında büyük değişiklik olmasın bu süreçte diye duymuş) endişesi başladı çevresinde pek çocuk yok gelişimi için istiyor çocuğuda biraz dışarıda sessiz( evde aktif ama dışarda ezilen bir çocuk hayır yok diyemiyor olumsuz bir durumda biri tutsa elinden birşey alsa yada zorbalık yapsa sessiz kalıyor kitleniyor korkudan )ama işte tuavlet eğitimi yok daha çocuğunun yazın başlatsam öğretsem tuvaleti ne zaman sonra kreşe vermem lazım ya kreşte korku yaşarsa başa dönerse yada inat ederse süreç uzarsa ne zaman başlatacağım okula diye çocukta yok çevresinde endişesine girdi( akranı olsa kreş süreci uzasın sorun yok ama parkta kısa süreli çocukları anca görüyor diyor konuşması motor becerileri çok iyi çocuğun yani iyide uyum sağlar ama ürkek biraz onu açacak akran lazım ) ona yardımcı olur musunuz tecrübelerinizle