Kızlar 3 buçuk aylık oğlum var. 2 aylık olana kadar uyku düzeni demek doğru değil ama uykuları zamanlıydı. Mesela her akşam 8 buçukta uyuturdum ve hemen uyurdu acıktıkça kalkardı. Şimdi son abartısız bir aydır. Gece uykusuna geçemiyoruz 8 de başlıyoruz 10 buçuğa kadar salla emzir pış pış çarşafta salla tekrar yatır 10 dk sonra ağlayarak uyanıyor resmen kısır bir döngü içindeyim. İnsanların bebekleri ilk aylarda kolik olur gaz olur çeker benim hiç öyle sorunlarım yoktu ama uykular gitti. Gündüzde çok zor uykuya geçiyor. Eski düzenimize ne oldu neden uyumamak için bu kadar direniyor yada hemen uyanıyor aklım almıyor. İlk bebeğim diş mi acaba ama bakınca dişte görünmüyor. Lütfen tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi fikir verseniz nasıl atlatacağız bu döngüyü düzene girecek mi 🥲 çok üzülüyorum bebeğim yerine ben uyku saatleri gelmesin istiyorum uyku saati gelince geriliyorum nasıl olacak yine uyumayacak diye.