Emeklemenin gelişim basamaklarından biri olmadığını biliyorum fakat içim rahat etmiyor yani bu durumu yaşayanlar var mı bilmek istiyorum. Yapabileceğim egzersiz öneriniz var mı. Yüzüstü durmayı pek sevmiyor tutunup kalkamıyor ama ben kaldırdığımda biyerlerden tutunup biraz sıralıyor