Merhaba kredi kartı borcumu taksitlendirmek istiyorum asgari ödeme tutarını artık ödeyemiycem çok yüksek böyle birşey oluyor mu bazı bankalarda ekstre taksitlendirme var bazılarında yapılandırma yapılandırma yapınca kkb bozuluyor mu kredi kartı kapatılıyor mu hangisi mantıklı