esmanurssss Bebeğim 16 aylık odasına gidiyoruz yatağa giriyoruz sürekli kapıya bakakalıyor bazen ürkerek bakıyor bazen gülümsüyor bu gece çok uzun baktı neden olabilir korkmaya başladım başına gelen varmı
Defnemmm1 esmanurssss benim de başıma geliyordu bazen lambaya bazen kapıya bakarak yapıyordu ama hala neden yaptığına dair birşey bulamadım ve arada başka yerlere bakarak hala yapar 30 aylık bu arada
ozcan39 esmanurssss Bir aralar kedimiz vardı, gözünü dikip bir yere bakardı, ben de korkudan kaçardım odadan. Şimdi de 8 aylık bebeğim yapıyor, kaçamıyorum.
esmanurssss Defnemmm1 resmen kitleniyor çok korkuyorum kötü bişey mi var acaba diye aklıma neler neler geliyor resmen bakıp kalıyor öyle
Defnemmm1 esmanurssss aynen aynı şekil karanlıkta uyumadan önce yapıyor o kadar kitlenmiyordu benim kızım umarım düzelir