Merhaba daha önceki postlardan gördüm sizi laktoz intoleransı için bir kaç soru soracaktım benim bebeğimde 1 haftalıkken pişik başladı kremler kullandım geçmedi daha da kötüleşti kanadı derken doktoruna götürdük o daha farklı kremler verdi geçmedi sonra bizi dermotolojiye gönderdi onunda kremlerini kullandık şu an pişiği daha iyi ama çocuk doktoru bana diyet verdi süt yumurta tahin bir çok şeyi tüketmiyorum yaklaşık 11 gün oldu ama bebeğimin kakasında değişiklik yok herkes bekleyelim diyor ama bence bir sıkıntı var bebeğim her beslenmeden sonra kaka yapıyor gürültülü ve mukuslu belki 35 -40 defa alt değiştiriyorum ve emerken çok ıkınıyor hipp combiotic mama kullanıyordum bıraktım alerji maması kullanmaya çalıştım ama olmadı sizinde başınızdan geçmiş ben doktora gidene kadar kendim relactaz damla alsam sizce işe yarar mı ya da nasıl ilerlemeliyim hangi bölüme gitmeliyim çok uzun yazıp vaktinizi aldım ama uygun anınızda cevaplarsanız çok sevinirim
@lidokain