Annecik-06 Bebeğim 6 aylık mama yaptım içine de hiipp in 7 tahıllısından karıştırıp muhallebi yapmıştım baya bi yedi sonra kusmaya başladı burnundan ağzından çok kustu neden acaba ya çok korkuyorum
KaynanaYiyen Annecik-06 yedirmeseniz keşke öyle şeyleri o kadar. Dokunmuştur fazla gelmiştir çocuğa. Hala kusuyor mu
myavocado Annecik-06 daha küçük fazla gelmiştir, formül mama yemiyor mu neden kaşık mama veriyorsunuz
Annecik-06 myavocado yok mama hiç yemedi kilosu da biraz düşük olunca ondan vereyim demiştim keşke vermeseydim çok üzüldüm kusması durdu uyudu inşallah uyurken kusmaz bekliyorum başında