24 aylık bir oğlum var. Ayağımda sallamaya alışmasın diye kucağımda uyuttum . Hala kucak istiyor . Koca bebek oldu taşıyamıyorum hele geceleri 2-3 kez uyanıyor uykuya dönmek için kucak istiyor çok zor oluyor sevgili anneler. Kucağınıza alıştırmayın bence , uyku arkadaşı olsun . Belim kütür kütür geziyorum ,aniden kilitleniyor bazen hareket edemiyorum ne yapcm onu da bilmiyorum bazen karamsarlığa kapılıyorum 🥺