Merhaba kızım 32 aylık 2 yaşında tuvalet eğitimine başladık şaşırılacak şekilde sorunsuz ilerledik ve tam anlamıyla alıştı derken… bi anda altına kaçırmaya kaka kaçırmaya tuvaletini söylememeye tutmaya sürekli olarak altına yapmaya başladı uygun bi dille anlattık sorularla ilerledik olabilir kaçırabilirsin dedik kızdık bagırdık herşeyi yaptık değişen bişey olmadı çocuğa da üzülüyorum bagırmamamız gerektiğinin farkındayım sabrımız da taşmıyor değil böyle bi durum yaşayanlarınız varmı çözüm yolları vs öneri alabileceğim annelerimiz 🙏🙏🙏🙏