Rozalinda Kızlar baston bebek arabası arıyorum . Oğlum 4 yasında 17 kilo. Aslında bebek arabası kullanmıyoruz artık ama gezmeye tatile vs gittiğimiz zaman uzun süre yürüyemiyor zorlanıyoruz. Kullandıgınız önerdiğiniz bi marka model var mı?
Snowglobe Rozalinda eğer durumınuz el veriyorsa kabin boy alın derim. Maxi cosi var mesela çanta gibi küçük oluyo kapanınca . eğer kendi aracınız varsa yerde kaplamıyo