Bennededimki Canlar bebeğim 11 kilo 13 aylık onun doğru miktarı varmış doktora sormayı unuttum sizler biliyor musunuz doktorunuza dediniz mi ?
Zeliff Bennededimki hepsine göre değişiyor diye biliyorum kızım 4 yaşında 17 kilo bir buçuk ölçek önerdi geçen gün. Daha küçükken yarım veya bir ölçek öneriyordu
ada00 Bennededimki kilosunun yarisi kadar veriliyor Bizim doktorumuz ve ebe öle dedi bize mesela benim bebeğim 10 kilo 200 gram 5ml veriyorum şırıngayla
Zeliff Bennededimki internetten bakın isterseniz ben bı ara şurup şırıngaları oluyor ya üzerinde ml yazıyor ona göre veriyordum.
ekimkizi_ Bennededimki prospektüsunde kilo başına mgsi yaziyordu ben ona göre ayarlamistim bebeğik 10 kg dolu bir kaşik vermiştim
cahillesohbetikestim Bennededimki doktor kuzenime sordum 5 ml olacak şekilde bir kaşık verebilir dedi. Sanırım şurup içindeki kaşıktan bahsediyor ama tatlı kaşığı da hemen hemen aynı zaten.
brn06 Ben sağlık çalışanıyım Calpol 10kg çocuğa 5ml(içinden çıkan kaşığın tamamı) Dolven 10kg çocuğa 2.5ml (içinden çıkan kaşığın yarısı) Kadar verilir
brn06 brn06 kaşıkla vermek yerine ya içinden çıkan enjektörle veya eczaneden alınan bildiğimiz enjektörle vermek daha doğru, benim kızım 8kilo ben calpolu 4ml dolveni 2ml veriyorum gerek duyduğumda
birbebek_annesi brn06 iburamin zero ve pedifen 20kg oğluma ne kadar vermeliyim? Yemek kaşığıyla veriyorum doğru mu yapıyorum aceba