Kızlar bebeğim 4,5 aylık ilk başlarda hipp combiotik kullandık ama kabızlık ve gaz yaptı şuan aptamil conformil kullanıyorum çok iyi geldi ama bulması çok zor oluyor bu mamayı birde bebeğim farklı vitaminler alsın istiyorum içeriği en temiz palm yağı nişasta içermeyen mama hangisi ne tavsiye edersiniz ?