15 aylık erkek annesiyim 🫠 bizim de ısırma huyumuz var bir ara daha fazlaydı unuttu, ama arada yapıyor. Oyuna çevirmemesi için çok büyük tepkiler vermemeye çalışıyorum ama çok can yakıyor . Benimkinde de eline aldığını atma davranışı var . Önündeki yemeği atar, suyunu içer içmesi bitince suluğu atar, atar da atar yani. Ondan vazgeçiremiyorum, yapma atma diyip duruyorum aslında biliyorum olumsuzu da olumlu gibi algılıyorlar ama ağız alışkanlığı malesef :/