elifnevos Hanımlar bebeğimin yüzü bir süredir böyle aşırı kuru pütürlü bölge bölge. Nasıl geçer? Şampuandan kaynaklı olabilir mi? Uni baby kullanıyoruz. Yardımcı olursanız sevinirim.
ada00 elifnevos uni baby şampuan ve deterjan benim bebeğimde kaşıntı vs yapıyordu kasininca kizartiyordu bebeğim egzama gibi, Dalin kullanmaya başladım düzeldi
niloyaaa elifnevos şampuandan kaynaklıda olabilir içeriği temiz şampuanlar kullanabilirsiniz incia, ecowell, mustela gibi Birde kuruluktanda olabilir, nemlendirici kullanabilirsiniz. Biodermanın atoderm kremi benim oğlumun cildine iyi gelmişti
arnka_mommy elifnevos benim bebeğim de bu şekilde başladı bizde süt alerjisi demişti doktorumuz mamasını değiştirdik bende diyete başladım buradan bir bayanın önerisi ile şampuan ve krem aldım o çok memnun daha gelmedi sizin ki de alerjik olabilir doktorunuz ile görüştünüz mü
cLearQueen elifnevos saanirım alerjik egzama. Benim bebegimde de var. Yuzune bepanthol sensiderm vucuduna bioderma kullaniyoruz. Sampuani mustela. Bol bol nemlendir.
elifnevos ada00 niloyaaa arnka_mommy cLearQueen Ben en iyisi yarın bir doktora göstereyim normalde bu kadar değildi 1 haftadır çok arttı. Geçer diye bekledim ama geçmedi. Bakayım doktor ne diyecek. Teşekkür ederim yine de söylemlerinize göre önemli bir şeye benziyor çünkü☺️
KaynanaYiyen elifnevos uni baby kızımın vücudunu mahvetti böyle. Kaşınmaktan uyuyamazdı. Direk çöpe attım.
elifnevos KaynanaYiyen yaa öyle mi değiştireyim bende o zaman. Bebeğim 3,5 aylık ilk doğduğunda uni baby kullandık 1 hafta kadar sonra konak başlayınca doktor kendisi bephantolün vücut şampuanından vermişti kullandık bitti. Ardından memlekete gittik orada da sürekli dalin kullandık. Ortalama 2 haftadır falan uni baby kullanıyoruz zaten hafiften vardı daha çok ilerledi bundan olabilir o zaman. Teşekkür ediyorum☺️
Ezooezz elifnevos şampuan da olabilir deterjan da. Oğluma deterjan egzama yapmıştı uni babydi. Şimdi siveno deterjan kullanıyorum mustela şampuan.
elifnevos Ezooezz vücudunda puanlık hiç bir şey yok. Şokun baby land deterjanını kullandık bir süre memlekette o vücudunu mahvetmişti kızımın ardından uni baby deterjanı kullanmaya başladık onun bir sıkıntısını görmedik. Memnunum ben şuanlık.
buttercup16 elifnevos Benim bebeğimin kolları böyle olmuştu mustelanın steatopia serisi var o baya iyi geldi
Melek2845 elifnevos mustelanın sadece yüz için bi kremi var stepalia mı ne o iyi geliyo atopik dermatit özellikle yenidoğanlarda çok oluyo. Bide şampuanı değiştirmeyi deneyin her marka her beneğe iyi gelmiyo
elifnevos Melek2845 evet öyle tabi yarın doktora göstereceğin doktor hangi şampuanı önerirse onu kullanayım ben. İnşallah geçer yavrumun göz kapaklarında da var döküntüler, sürekli gözlerini ovuyor bundan demekki.
Ezooezz elifnevos anladım sonradan pul pul görünüm olmuştu bebeğimde doktor önerisiyle değiştirmiştik deterjanı. Yediğiniz bir şeyden de olabilir bir hekime görünmekte fayda var geçmiş olsun 🌸
aremaslan elifnevos benim bebeğiminde öyleydi hatta daha kötüydü doktora gittim merhem vermişti işe yaramadı mamasını değiştirdim düzeldi kaşınmasın diyede travazol sürdüm birkere tertemiz oldu mamasını değiştir istersen ondan olabilir
elifnevos aremaslan mama vermiyorum anne sütü alıyor sadece kızım. Bir dönem kullandık ama sonradan reddetti.