Merhaba kızlar çok kafam karıştı bir sorum var bebişler ne zaman yere basmaya başlıyo dik bir şekilde (kısa süreli de olsa) çünkü benim kız 5 ay 11 günlük bacaklarını kıvırıyo basmıyo destekli oturmayı tam bu ay yapmaya başladı. Bazen Instagramda görüyorum bebeler 5 aylıkken basıyo yere onlar mı aceleci benim kız mı tembel 🥲