Kızlar selam bebeğim 8 aylık mama içerken bir eliyle saçını çekiyor engelliyorum elini tutuyorum bu seferde mamayı içmeyi bırakıyor yani canı yanmıyor sanırım cünkü rahatsız olmuyor ağlamıyor ama o şekilde içiyor acaba niye yapıyor zamanla geçer mi ?