Periezo Merhaba kizlar ben 4 bucuk ay once sezeryan ile dogum yaptim ama ara ara sol kasik kismimda cok ciddi karin agrisi yasiyorum .sizlerde de boyle bi sorun varmi varsa nasil gecdi yazabilirmisiniz doktora gitmekden gina geldi:(
ZehrAsk Periezo ben ilk başlarda her emzirdigimde ağrıyordu doktor rahmin yerine yerleşiyor o yüzden ağrı yapar demişti ama 3.ayda falan hiç agrım yoktu zaten 3. Ayda adet olmuştum belki sizinki farklı olabilir çok ağrıyorsa bi doktora gidin bence. Şimdiye kadar geçmediyse ve şiddeti azalmak yerine artıyorsa ihmale gelmez
Byzgl_2019 Periezo bir bayan post açmıştı onun da benzer şikayetleri vardı ve içinde gazlı bez kalmıştı. Çok zorlu bir süreç atlattı tomografi mi emar mı tam hatırlamıyorum onda çıktı ortaya gazlı be olduğu. Ultrasonda görünmüyor muş
Deletedmom122 Benim sağ kasıkta agrım var cünkü dogumdan sonra cilt altında kanamam oldu.sizinde öyle bişeymi
Deletedmom143 Deletedmom122 benim sağ kasık çok agrıyor kaç zamandır. Kanama nasıl bir şey nasıl anladınız ?
Periezo Deletedmom122 yok benim dikislerimde falan bisey olmadi ama bilmiyorum neden oldu :( dogumum cok kotu gecdi ama bunun sorunlarimi bilmiyorum hala
Periezo ZehrAsk bende hastalandim 3 uncu ayimda ama bu adet sancisi gibi bisi degil evet doktorumu aradim gozukmen gerekiyo dedi ama ne olabilir acaba birde karnimdaki sislik gitmedi hala hamile gibiyim o sisligin verdigi bisimi bilmiuorum cunki beni sezeryanda yarimm degil tam bayilttilarr:( acaba ondanmi bilmiyorum
Deletedmom122 Deletedmom143 ultrasonda çıkıyor canım buz falan koyduk küçülsün diye doktor tavsiyesiyle
Periezo Byzgl_2019 evet bende gidicem bugun doktora ultrasona giricem :( ve bu ikinci gun oldu gecmedi:(