mihni Ya yorumlarda beğenmeyen çok katlanması zor diyen manevrası zor diyen vsvs siz memnun musunuz lütfen kararsızlıktan bayılcam tüm günüm doona ve globber ile geçti globber aldım iptal edip doona mı alsam yoksa devam mı??
mrsfly mihni bende bu yaz almayı düşünüyorum ama şimdi kafam karıştı siz öle deyince. Bilgili anneler bizi yeşillendirin
defnevedoruk mihni bizde normal 4in1 var ben memnunum 9-10 aydır kullanıyoruz hemen hemen,katlanmıyorum ama bagajımıza sığınca iade etmedim sığmasaydı edicektim
eylm1 mihni globber aldık ben hiç katlama olayını denemedim ama eşim çok pratik şekilde katlayıp arabaya falan koyuyor çokta kullanışlı memnunuz biz
mrsfly mihni neden globbere karar verdiniz? Yanlış anlamayın epey araştırmışsınız doona da bir eksiklik mi gördünüz bu sebebten soruyorum
mihni eylm1 manevraları nasıl acaba tek başıma dışarı çıkabilir niyim mesela bebeğimle ve tutma yeri çıkıyor yazmış herkes
mrsfly mihni sizi anlıyorum ben bebek arabasında da günlerce araştırıp sonra kafam o kadar karışmıştıkı gidip en hantal arabayı almıştım -.-
mihni mrsfly ben de öyle yaptım… kanz vgo arabam şuan dışarı çıkamıyorum tek başıma bebeğim durmuyo zaten
mrsfly mihni aynıı mamas papas aldım yemin ederüm 15 kg felan zaten kzıımda asla sevmedi kucakta götürüp getiriyorum heryere yada yürür. O yüzden bisikletde hata payını miminuma inditmek istiyorum😂
mihni mrsfly ne alsak kesin öbüründe aklımız kalır ayy dışarı çıkamıyoruz ki valla kucakta kolum ödem yapmış 11 kg kızım tek kolda aman allahım en azından bisiklette durur diye umup aldım allahım amin 😂😂😂
eylm1 mihni bebek 1 yaşından büyükse manevraları kolaylaşıyor. Yani bebek ağırlaştıkça sürmesi daha kolay oluyor. Dediğim gibi biz çok memnunuz bebeğim de çok seviyor içinde dışarıya daha çok hakim çünkü
mihni eylm1 bebeğim 1 yaşında bebek arabasında asla durmuyor kucak istiyo kalkmak istiyo dışarı çıkamıyoruz globberden umutluyum umarım bebişim de sever 🫠