karanbebk Emzirirken hep sol göğüsümde emziriyorum hep sol kolayıma geliyor ☺️ sağ göğüsümde gün içinde emziriyorum ama çok nadir , o yüzden göğüsümün biri büyük biri küçük , hep öyle mi kalır geçici mi
mrsfly karanbebk ya işin kötü yanı ne biliomusunuz bende de aynı bu şekilde oldu zamanla tek gögsümde süt kalmadı :/ şimdiki aklım olsa eşit emzirirdim
Zeliff karanbebk kalma ihtimali var canım sen yinede eşit tutmaya çalış. Ben en son hangisini emzirdiğimi unutuyordum o yüzden yakama minik çengelli iğne takıyordum sıra hangisindeyse o tarafa geçiriyordum😅
mrsfly gokceege tüh ya 😅 ben daha sütten kesmedim ama diğer memem emzirirken baya büyüktü onu kesince küçüldü diğerini kesince oda küçülür diye düşünmüştüm 😅