aslananne27 maşallah ya siz herkese böyle mi davranırsınız? Bilmiyorum ama yine de cevaplayayım. Çocuğumu hastaneye götürmedim doktorunu arayarak eve çağırdık. Kulak içerisinde sertleşmiş bir kir nedeniyle kulak ağrısı yaşıyormuş. Buşonex diye bir damla verdi siz sinirlenmeden söyleyeyim nöbetçi eczane den hemen temin ettik. 3 gün sonra kulak burun boğaza randevu aldık doktor yumuşayan kiri ordan çekip alacak. Hayır anlamadığım nasıl bir annenin evladına acı çekiçtirebikeceğini düşünürsünüz. Evet aciller enfeksiyon yuvası , özel hastanelere sizin güveniniz kaldı mı bilmiyorum. Zira ben ne zaman Özel hastanelerin aciline gitsem asla çocuk doktoru bulamadım. Doktor dahi yok hepsi ATT yani teknisyen. 6 ayda bir düzenli diş kontrollerine gidiyoruz. Ağzında çürük , yara yada her hangi bir diş eti şişkinliği olmayan çocuğun bakın çocuk diyorum nasıl olurda dişi ağırır. Size tavsiyem hiç bir anneyi anlamadan dinlemeden eleştirmeyin olur mu ? Zira belkide yersiz yere kalp kırıyorsunuzdur. Sevgiler