demir2606 Merhaba anneler doğum kilomu fazlasıyla verdim ekstradan 4 kilo daha verdim kilomdan memnunum ama göbeğim gitmedi bir türlü önerebileceğiniz korse ve faydasını gördüğünüz sporları yazar mısınız
Bty5 Bende nerdeyse hiç kilo almadım ama şu göbeğim bir türlü inmedi ya bolca hareket halındeyim ama mekik çekmek iyi gelir diyorlar düzenli yürüyüş falan zamanla iner de diyorlar göreceğiz
Bty5 demir2606 yok almıştım kilot korselerden ama kullanmadım dikişlerimi acıttı sonra da bir daha almadım açıkçası
demir2606 guhoglu 5 ay oldu biraz geciktim sanırım ama en başta yoktu göbeğim tatlı yedim sürekki sonradan çıktı ve gitmiyor
deniz616161 Bty5 diyetisyenlerde oluyor bazılarında, yatıyorsunuz belinize bir kemer bağlanıyor ve tüm vücut titriyor yarım saat sürüyo yattığın yerden incelmek yani😄
210796 benim ilk dogumumdam sonra gobeyim.oglmi daha az kucagima aldigim.zamanlar gitmisdi.bemde kicakda tutarken karinin uzerinde oasina.baglamisdim.simdi.kizm 4 aylik karnim ilerde.koca gobek gibi dusunmeykn😂biraz ileri
Avera Ben 1 aydır ebru şallı nın eski pilates videolarından yapıyorum epey küçüldü göbeğim. Diyet eşliğinde yapıyorum bir de eylem abacının karın egzersizi var 15 dk o da çok etkili