Bebeğim şu an 5 aylık. 2. Aydan beri kaka sorunumuz var günlerce yapamadigi oluyordu. Ek gidayla duzelir dedim. Yine duzelmedi. İkinsa bile cikartamiyor kakayi. Probiyotik aldim o da fayda etmedi. Gazini cikariyor ama kakayi cikaramiyor. Ayni durumu yasayan var mi? Bi oneriniz var mi? Ya da zamanla duzelen bi durum mu ?