Doğum yaptım 11 gün oldu ama hep 152 de tansiyonum hamilkte hep oluyor benim 2.hamilelgmde oldu ilk doğum da gitti kendiliğinden hiç ilaç da kullanmadım bunda başladım alfamet
Şuan hâlen devam ediyorum yine alfamet günde 3 kez
Ama düşmüyor
Çok korkuyorum kalıcı olacak diye hangi bölüm daha iyi anlar