bendenbirtanedahayok merhaba 1 yıl sonra size soru sormak istedim 😅
Pazartesi günü kuyumcudan altın siparişi verdim bileğim 5.6 kuyumcu ya ugrasmamak için yada kolayına gelsin diye yan yana güzel dursun diye 5.8 yapalım filan dedi denedimde ama 1 2 taneyle birsey anlaşılmadı hatta bilegimi egince bakın böyle duruyor büyük dedim olsun olsun dedi o an tm dedim dün bilezikleri teslim aldım bi baktım büyük ve rahatsız etti beni sonra iletişime geçtim ama bunlar büyük napalim degistirelim dedim yok fiyat farkı yok birsey olmaz bileğinden küçüğü gecmez sinirlerim bozuldu kapattım ailemle iletişime geçtim babam konuştu biraz mırıldandı abi nasıl olacak edecek bı çözümde bulmuyor diyor eee ben sizden 3 4 tane alayım size bi küçüğünü onun yerine yapayım dedi sonra ben bi goruseyim ölçü verdik geldi ne diycekler dedi hatta damadımız yani kv dedim oda götür değiştirir o dedi işte hem haber bekliyoruz hemde yarın gideceğim yüz yüze gorusmeye 5 dk takmadım baktım büyük moralim bozuldu çıkardım koydum kutuya az uzda değil bide gramı bile istediğim gibi yapmamış 12 grdan 10 tane yapalım dedik sen git 10 gramdan 12 tane yap kısa ve öz değişim yapabilir dimi böyle bi hak talebim olabilir bugün hatta birkaç kuyumcuya yazdım onlarda değişim olabilir demisler kimide kuyumcunun insiyatifine kalmış dediler sizce