gulturkyilmaz
Buzimkinde de ağzında hortum vardı. Aspirasuon olmasın dye 1 gun serum dışında bsey verilmedi sonra sadece sıvı beslemesi yapilmisti.Yoğun bakıma aliyolar mi sizi. Benm 1.5 yaşındayken oldu bu durum.Kuvozde değildi normal çocuklarla bir aynı yoğun bakimdaydi beni alıyorlardı. Eğer görüyorsanız beslenmesini sizin yapmanıza müsaade ediyorlarsa en azından o yönden iyi. İnanın çok iyi anlıyorum geçecek Allah in izniyle ömrümün yarısını bıraktım hastanede çok iyi anlıyorum şifalar versin Rabbim. Saturasyonu mu düşüktü gittiğinizde ne dediler?