Bebişim 3 günlük oldu çok şükür fakat emzirirken eşimle farkettik ki gözünün beyaz yerinde kanlanma var açıkçası biraz evham yaptim yarın doktor kontrolümüz var başına böyle birşey gelen var mi içim içimi yiyo yarını bekliyorum ama bir sorun cikar mi