Bu biraz genetik canım ve senin vücuduna bağlı etin normalde sıkıysa o göbek kalmıyor 1 yılda iki sezaryen oldum karnım dümdüz üstelik ikinci doğumumda 24 kilo aldığım halde ben birazda korse bandajla desteklemiştim normal korseden daha iyi bana kalırsa sıkılığını kendin ayarlıyorsun ben sadece alt karnımı sıkıp kullanmıştım 5 ay oldu doğum yapalım karnım hiç yok